Początki bywają trudne! Obalmy ten mit...

A więc nadszedł ten moment w którym zdecydowałam że założę bloga.Długo zastanawiałam się czy podołam temu wyzwaniu lecz przełamałam się i piszę pierwszego posta.Mam na imię Ania,mam 24 lata a moja pasja to kosmetyki.Blog będzie miał charakter urodowy choć nie wykluczam od czasu do czasu postów związanych z inną tematyką,mam pomysł na bloga ale puki co nie chcę zapeszyć.Zawszę z chęcią czytałam,inspirowałam się waszymi blogami,dziś to ja chcę inspirować innych dzieląc się opiniami i recenzjami testowanych przeze mnie produktów.Znajdziecie tu wszelakie informacje odnośnie kosmetyków zarówno do makijażu jak i pielęgnacji,nie zabraknie też postów odnośnie manikiuru i lakierów hybrydowych.Będę pisała o produktach wartych uwagi z różnych półek cenowych więc myślę że na nudę nie ma co liczyć! Będzie to moje własne małe wielkie miejsce w sieci.Jak w tytule obalamy mit i starujemy niedługo z postem numer dwa!
Mam nadzieję że każdy znajdzie coś dla siebie i z chęcią będzie powracał w to miejsce.

Do następnego posta!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 ANEVVBEAUTYY , Blogger